Avatar billede charley78 Novice
28. januar 2005 - 15:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

links i word

Som bekendt kan man lave html-sider i word. Man kan også sætte hyperlinks på sin wordfabrikerede hjemmeside til en url og på den måde lave et link, men kan man også lave undersider og aktive links imellem disse?
Avatar billede hcma Novice
28. januar 2005 - 16:32 #1
ja, du indsætter bogmærke og linker til dem.
Hvis bogmærket er på samme side linker du bare til #bogmærkenavn
Hvis bogmærket er på et andet dokument linker du til den anden fil+bogmærket
f.eks.:C:\dokument\navn\#bogmærke
Avatar billede charley78 Novice
28. januar 2005 - 16:37 #2
jeg skal gerne hæve prisen (den er hermed hævet til 45 points), men bogmærker forstår jeg mig desværre ikke på.
Hvis jeg lige nu vil indsætte bogmærke i word, er der ingenting jeg kan indsætte. Hvornår er noget et bogmærke? Og hvordan er det lige man bærer sig ad?
Avatar billede rvm Nybegynder
29. januar 2005 - 10:19 #3
Tryk Indsæt/Bogmærke - Skriv navnet på bogmærket
Avatar billede charley78 Novice
29. januar 2005 - 13:45 #4
ikke forstået! ... hvis der nu ikke er noget!
Er et bogmærke en fil, eller...? Hvad er logikken i at det hedder 'bogmærke'?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2005 - 15:46 #5
charley78: Klik F1 og skriv bogmærke. Der er en rigtig god forklaring.