Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2005 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

porte på firewall

Hey ....
Jeg har en Dlink DI 614+ router , hvilke porte kan /skal man lukke. - eller hvilke skal man som minimum have åbnet ??
Avatar billede the_email Nybegynder
28. januar 2005 - 10:46 #1
Hvis du ikke skal have nogen form for server kørende, som web, mail eller FTP-server skal du ikke have nogle porte åbne.

Vil du det på et tidspunkt skal du forwarde portene til den PC som kører server, hvor web mail og FTP bruger portene web (80), mail (25, 110/143) <- ikke 100% på 143, men det kan du undersøge hvis du vil sætte noget op en dag, og FTP (21)

/TheEmail
Avatar billede levich Nybegynder
28. januar 2005 - 11:26 #2
Blot en tilføjelse til the_email: Guide til, hvordan du forwarder med din router http://www.portforward.com/dlink/di-614+.htm, i tilfælde af, at du ikke har prøvet det før.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2005 - 13:48 #3
bare perfekt !! tak for begge indlæg....