Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2005 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netpointers / Sandico

Hejsa

Er der nogen af jer der nogen erfaring med Netpointes og/eller sandico ??
Jeg har fået et tilbud fra dem men jeg er ikke sikker på at det er noget værd og om jeg får noget for mine penge. Det koster alligevel ca. 20k det første år.

(jeg har læst artiklen på computerworld.dk, men de er ikke altid lige troværdige)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2005 - 16:16 #1
Det er søgemaskineoptimering det drejer sig om .-)
Avatar billede moskjaer Nybegynder
27. januar 2005 - 16:44 #2
Jeg vil foreslå dig at kigge forbi www.seo-debat.dk, hvor der også er nogle indlæg om Netpointers
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2005 - 16:50 #3
Net-pointers har haft nogle problemer den seneste tid, der nok vil gøre at jeg indledningsvis ville være forsigtig. Før i tiden var rygtet ellers at de havde rimelæigt styr på tingene. sandico kender jeg ikke.

Skal jeg anbefale nogen i det game må det blive www.notabene.net
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
27. januar 2005 - 18:36 #4
Netpointers ville jeg også være meget forsigtige med. Notabene er gode, men også i den helt dyre prisklasse.

Du kan få et tilbud fra os på seo (snabela) solutions2buy.dk