Avatar billede punk_fm Nybegynder
27. januar 2005 - 12:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal have et webdesign

Hej med jer!

Jeg står lige og mangler et nyt design til knigge.tk, så den kan komme i luften igen!

Det skal være en nemt og brugervenligt design, uden al for lang load tid, og så skal det have et pænt logo. Jeg giver 200 points til den bedste :)!
Avatar billede weblex Nybegynder
27. januar 2005 - 20:13 #1
Nemt, brugervenligt og pænt - det kan jo være næsten hvad som helst. Kan du ikke henvise til par templates fra eksempelvis www.templatemonster.com som du kan lide?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. februar 2005 - 17:19 #2
intet