Avatar billede hugopedersen Nybegynder
26. januar 2005 - 14:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Commandbutton PrintObject - hvor er den

I Excel kan man sætte egenskaben PrintObject på en commandbutton - hvor er den henne i Word?
Jeg ville da have forsvoret at det var samme toolbox der blev brugt både i Word og Excel, men det er det måske ikke.
Avatar billede jkrons Professor
26. januar 2005 - 16:46 #1
Toolboxen er den samme. Det enkelte Tools egenskaber er det ikke.

Hvis formålet er at undgå at knappen skrives med ud, kan du i Word gå iind i Funktioner - Indstillinger. Fanebladet udskriv og fjerne fluebenet i Tegneobjekter.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
27. januar 2005 - 07:08 #2
Nogen gange må man tage sig til hovedet når man arbejder med M$ programmer :-)

PS. Selv om jeg prøver det du foreslår, så kommer min knap nok så nydeligt med ud (bruger Word 2003)
Avatar billede jkrons Professor
27. januar 2005 - 12:51 #3
Det gør den så også hos mig i 2003, men ikke derhjemme i 2002. Mystisk! Jeg ser lidt nærmere på det.
Avatar billede jkrons Professor
29. januar 2005 - 14:14 #4
Åbenbart er muligheden fjernet. Jeg har noget kode liggende et eller andet sted, som kan sikre at knapperne ikke udskrives. Hvis du er interesseret, kan jeg godt prøve at lede efter det.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
31. januar 2005 - 07:19 #5
Det er ikke mig selv der skal bruge det, men en kollega i vores kvalitetsafdeling og jeg er sikker på at han gerne vil se det hvis det ikke er gemt for godt af vejen :-)
Avatar billede jkrons Professor
02. februar 2005 - 10:44 #6
Jeg kigger lige, når jeg kommer hjem i dag. Jeg var desværre arbejdsramt i går!
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
12. februar 2005 - 12:42 #7
Hvordan ser det ud jkrons er du stadig ramt af en arbejdsbi ?  :-)
Avatar billede jkrons Professor
12. februar 2005 - 13:19 #8
Hej Hugo

Næh, menre af svigtende hukommelse. Jeg ldeder efter den med det samme :-)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. april 2005 - 11:32 #9
Det kom der aldrig noget ud af så vi lukker og slukker for god ordens skyld.