Avatar billede kfd Praktikant
25. januar 2005 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil lave et odds site?

Hej

Jeg går og "pønser" lidt på at starte en hjemmeside med og om forslag til spil på oddset, bookmakerguide, forum og lignende.

Jeg vil høre hvad det ca. vil koste at få lavet en side indholdsmæssigt/sideantal svarer til www.spilfiduser.dk Dog med et lidt andet layout.

Det jeg er interesseret i er en side der er "klar til brug" og som jeg selv kan gå ind og opdatere/ændre med spilforslag, nyheder og andre småting.

På forhånd tak for svaret.

Med venlig hilsen
Kenneth Friis Davidsen
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. januar 2005 - 13:53 #1
kfd - du er meget velkommen lige til at sende en mail til martin@tygsen.dk så kan vi snakke lidt videre over mail og derefter udregne en pris til dig.
Avatar billede got-it Nybegynder
25. januar 2005 - 14:21 #2
Mail mig på kasper@got-it.org - Så finder vi den bedste løsning for os begge (:
Avatar billede b_ball Nybegynder
25. januar 2005 - 17:28 #3
Hej! Du kan sende mig en mail på kontakt@n-design.dk også kan du også lige tage et kig på www.n-design.dk :-D Håber du er med på en handel!
Avatar billede kfd Praktikant
01. februar 2005 - 10:26 #4
Lukker