Avatar billede miemic-webspeed Nybegynder
24. januar 2005 - 10:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

falder ud med jævne mellemrum

Jeg er koblet til nettet via en router. Den anden computer er koblet til vis ISDN TDC(512/512).

Jeg var først koblet til med trådløs, men kunne ikke bruge Skype fordi forbindelsen hele tiden blev afbrudt - bare et par sekunder, men nok til at Skype lagde på.

Nu har jeg lagt en 30 m. kabel i håbet om, at det ville løse problemet. Men, men, men. Jeg falder stadig ud.

Ham med hovedforbindelsen (som også er koblet på routeren) har ikke problemer med at falde ud.
Kan det være opsætningen på min computer ???
Jeg har XP og har lige lagt det ind - stadig problemer...

Venlig hilsen

Michael
Avatar billede miemic-webspeed Nybegynder
24. januar 2005 - 10:51 #1
oplysning: Computeren siger: lanforbindelse ikke tilsluttet
          Og: skærmene forneden lyser meget vekslende
Avatar billede miemic-webspeed Nybegynder
29. januar 2005 - 10:18 #2
er spørgsmålet utydeligt eller umuligt at svare på ???
Jeg vil først og fremmest høre hvad der er mest sandsynligt: virus/routerfejl/windowsfejl eller hvad ?
Avatar billede miemic-webspeed Nybegynder
24. juli 2007 - 23:27 #3
har fundet løsning