Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2005 - 13:07 Der er 1 løsning

slideshow + mappe med billeder i

Jeg vil høre om det kan lade sig gøre at lave en cd med slideshow + en mappe med de biller som jeg bruger til slidshow. Det skal være sådan at man kan hente de billeder fra det slideshow fra mappen hvis man skal bruge dem til et eller andet.
Avatar billede simonia Nybegynder
20. februar 2006 - 14:59 #1
adcsee kan du bruge gratis mener det er 30 dage, her kan du lave slides etc.
du kan hente den på producentens hjemmeside eller på www.dl.com