Avatar billede kornum Nybegynder
21. januar 2005 - 21:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Unlock Siemens CX65 vha USA DCA-510 kabel?

Hejsa...

Jeg er den lykkelige ejer af en Siemens CX65 og venter på mit databkabel ankommer imorgen med posten, nemlig et Siemens Datakabel USB DCA-510.

Jeg vil nu hører om det er muligt at unlocke min telefon med dette kabel? Er mest købt til at sync computer og phone, men er det muligt med dette kabel?
Avatar billede kornum Nybegynder
22. januar 2005 - 22:44 #1
Jeg fiksede det selv, juhuuu:)

Jeg brugte et program som hed SST-GSM, det kunne godt åbne min CX65 med det 510 USB kabel...
Avatar billede kornum Nybegynder
22. januar 2005 - 22:44 #2
Hov, svar:)