Avatar billede jetsetter Nybegynder
20. januar 2005 - 19:25 Der er 1 kommentar

nemt brugersystem med profiler og pointsystem til website

Jeg skal lave et website med et brugersystem, med oplysninger om burgere osv, herunder pointsystem ala eksperten eller lignende.

point er penge værd så systemet skal være sikkert!

Jeg har "kun" webhotel til rådighed, og er ikke programmør, men har flair for al IT og kan hurtigt lærer..

Det jeg søger er råd om hvilken database jeg skal bruge til dette?? og om der findes færdige løsnigner (gratis eller billige) som jeg kan tage udgangspunkt i??

Håber nogle kan hjælpe mig i den rigtige retning... så jeg kan sparer nogle timers arbejde...

Vh
Lasse
Avatar billede arne_v Ekspert
20. januar 2005 - 19:27 #1
Valget af database er formentligt givet.

De fleste web hoteller understøtter kun en database.