Avatar billede totalpc Seniormester
19. januar 2005 - 11:08 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Findes der en freeware brændmur til w2k server

Hejsa!

Findes der en freeware software-firewall til en server-version af windows 2000 ?

Jeg tænkte noget ala tiny personal firewall eller lign ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. januar 2005 - 11:13 #1
Sygate fra www.sygate.com men en personlig firewall er ikke beregnede til at beskytte en server, du må derfor ikke forvente top beskyttelse. Det er dog bedre end ingen ting.
Avatar billede totalpc Seniormester
19. januar 2005 - 11:27 #2
Sygate Personal Firewall Pro is the ultimate desktop security solution trusted by professionals and relied upon by millions of users. Pricing starts at $39.95 for a single user license. 10-Pack Licenses start at $269.95.

Sikker på den er freeware ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. januar 2005 - 11:36 #3
Den findes som freeware, men er lidt svær at finde. Den hedder vist Sygate Personal Firewall
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2005 - 20:14 #4
bufferzone> det er fordi den ikke ligger på www.sygate.com - men smb.sygate.com ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2005 - 20:14 #5
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. januar 2005 - 20:41 #6
Der kan man se, jeg mener at der findes et link fra sygates hjemmeside et eller andet sted, men de er selvfølgelig mest interesseret i at man kun finder deres købeversion
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2005 - 21:07 #7
Avatar billede langbein Nybegynder
19. januar 2005 - 21:44 #8
Alternativt Zonealarm. Meget enkel og fungerer greit nok.
http://www.download.com/3000-2092-10039884.html?part=zonealarm&subj=dlpage&tag=button
Avatar billede totalpc Seniormester
20. januar 2005 - 08:33 #9
john_stigers > Smid et svar så kan i tre dele point.
takker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2005 - 21:10 #10
Bare giv dem til de 2 andre - jeg gav bare lidt info til bufferzone ;)