Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. januar 2005 - 10:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.htacess hjælp

jeg har følgende .htacess fil  .. mit problem er folk skal ikke kunne se i min directory .. hvordan gøre jeg det ? jeg undersøgt at IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti* skulle klar opgaven, men det virker ikke :(

# -FrontPage-
IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*
PerlSetVar AuthFile logictech/statisk/1/password.txt
AuthName "Mail Me For a password"
AuthType Basic
require valid-user

<Limit GET POST>
require valid-user
order deny,allow
deny from all
allow from all
</Limit>

<Limit PUT DELETE>
order deny,allow
deny from all
</Limit>

ErrorDocument 401 "<div align=center><table border="1" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#EBEBEB" width="50%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" valign="top"><table border="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" height="20" bgcolor="#EBEBEB"><font face="Verdana" style="font-size: 8pt; font-weight: 700" color="#960018">&nbsp;401 Error</font></td></tr></table><font face=Verdana><span style="font-size: 8pt" 10pt">&nbsp;</span><font style="font-size: 8pt"><br>&nbsp; For your kind information: We kindly request you to authorize, to access the requested folder ! Thanks Uyirvani.com Team</font></font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt"><br></font><font face="Verdana" style="font-size: 5pt">&nbsp;</font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt">&nbsp;</font></tr></table></div>
ErrorDocument 403 "<div align=center><table border="1" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#EBEBEB" width="50%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" valign="top"><table border="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" height="20" bgcolor="#EBEBEB"><font face="Verdana" style="font-size: 8pt; font-weight: 700" color="#960018">&nbsp;403 Error</font></td></tr></table><font face=Verdana><span style="font-size: 8pt" 10pt">&nbsp;</span><font style="font-size: 8pt"><br>&nbsp; For your kind information: You do not reserve permission to browse this folder !</font></font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt"><br></font><font face="Verdana" style="font-size: 5pt">&nbsp;</font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt">&nbsp;</font></tr></table></div>
ErrorDocument 404 "<div align=center><table border="1" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#EBEBEB" width="50%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" valign="top"><table border="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" height="20" bgcolor="#EBEBEB"><font face="Verdana" style="font-size: 8pt; font-weight: 700" color="#960018">&nbsp;404 Error</font></td></tr></table><font face=Verdana><span style="font-size: 8pt" 10pt">&nbsp;</span><font style="font-size: 8pt"><br>&nbsp; For your kind information: The file or folder you request does not exist !</font></font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt"><br></font><font face="Verdana" style="font-size: 5pt">&nbsp;</font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt">&nbsp;</font></tr></table></div>
ErrorDocument 500 "<div align=center><table border="1" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#EBEBEB" width="50%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" valign="top"><table border="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" cellpadding="0"><tr><td width="100%" height="20" bgcolor="#EBEBEB"><font face="Verdana" style="font-size: 8pt; font-weight: 700" color="#960018">&nbsp;500 Error</font></td></tr></table><font face=Verdana><span style="font-size: 8pt" 10pt">&nbsp;</span><font style="font-size: 8pt"><br>&nbsp; For your kind information: Currently there is an internal server error. Please come back at a later time !</font></font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt"><br></font><font face="Verdana" style="font-size: 5pt">&nbsp;</font><font face="Verdana" style="font-size: 8pt">&nbsp;</font></tr></table></div>

AddType application/octet-stream avi
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2005 - 11:44 #1
Indsæt: Options -Indexes
Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. januar 2005 - 12:11 #2
hvordan ? kan du ikke insæt således jeg kommer til at ødelægger hele .htacess file ?
Avatar billede morteeart Nybegynder
19. januar 2005 - 12:13 #3
lol, error dokument :P

læg dog din html over i et 404.html og link til den istedet.

logitech33 bare sæt linjen ind, bare øverst hvis du er i tvivl :P
Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. januar 2005 - 12:23 #4
lol ... vent tester lige ..
Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. januar 2005 - 12:36 #5
det virker... moreeart... hvis du vil have nogle points så bare sæt et svar ind. .. toodrunktofuck for selv- flere points and du gøre :)