Avatar billede td_basse Nybegynder
17. januar 2005 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Login System

Hej jeg skal ha lavet et Login system med normal bruger og admin sektion hvor de normale brugere kan gøre forskellige ting og hvor admin delen kan gøre alt.Altså på den måde at det hele kører igennem Mysql database hvor den så håndtere hvem der er admin og hvem der er alm brugere. Er der nogle der kan lave sådan et Script eller hvem hvor man kan hente det ?

Jeg giver 200 point til den der kan hjælpe mig :-)

/Lasse
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. januar 2005 - 22:49 #1
"hvor de normale brugere kan gøre forskellige ting og hvor admin delen kan gøre alt"

Hvad snakker du om her? Er det et rent login og bruger-administration du søger? Eller mener du et totalt website inkl. CMS til administration er menuer, sider, forum, nyheder og meget mere? Hvis det sidste er tilfældet, så sæt 3 nuller efter de 200 points, og skriv kroner bagved :)
Avatar billede td_basse Nybegynder
17. januar 2005 - 22:59 #2
nej det er ikke et helt site siden har vi lavet.. Jeg skal bare ha et rent login og bruger-administration
Avatar billede lanigo Nybegynder
24. januar 2005 - 11:44 #3
Lasse,

Jeg har selv anvendt fremgangsmåden fra nedenstående link til at skabe database-styret brugeradgang. Det er rimeligt nemt at modificere.

http://www.developerfusion.co.uk/show/1744/1/

/lanigo
Avatar billede talrinys Nybegynder
25. januar 2005 - 22:26 #4
En ting er brugere, en anden ting er straks admin, det skal du nok give mere end bare exp point for, ellers så brug nogle artikler til at bygge det selv.