Avatar billede scorpion Nybegynder
17. januar 2005 - 22:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprettelse af flere Navne Server (NS)

Hej på den anden side

Ved registrering af et .nu domæne skal jeg angive to eller flere Navne Servere. Mit spørgsmål er så om jeg kan oprette flere Navne Servere via Win Server 2003 i DNS'en eller skal jeg i gang med gratisDNS eller en vens server?

OBS Jeg har ikke brug for at vide at Linux eller andet er bedre og licensen kommer fra en skole; så var det ude af verden.

På forhånd tak for hjælpen

Scorpion
Avatar billede bjuhl Nybegynder
18. januar 2005 - 10:00 #1
Du bruger bare gratisdns.

Du skal jo bruge en TLD godkendt DNS udbyder, det er ikke sikkert din ven er det for -nu domænet ;-)
Avatar billede scorpion Nybegynder
18. januar 2005 - 14:53 #2
Oki, jeg kører den vejen rundt.