Avatar billede bkhansen Novice
17. januar 2005 - 13:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Firma eller privat-person der kan udskrive 200 a4 farve-side

Hejsa.

(Har lukket dette sp. i generel debat, da ingen kunne hjælpe - måske kan I :-) ?)

Kender i et firma eller en privat-person der kan udskrive ca. 200 A4 farve-sider til mig.

1 billede fylder ca. en A4 side.

Har I også en evt. pris for hvad det kommer til at koste. Det skal udksrives på alm. papir.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. januar 2005 - 13:25 #1
evt prøv at kontakte www.rotation-media.dk det er et mindre trykkeri som også laver små oplag.
Avatar billede kipolaks Nybegynder
17. januar 2005 - 13:52 #2
Avatar billede henninga Novice
17. januar 2005 - 18:30 #3
De fleste trykkerier kan klare sådan en opgave.
Jeg fik digital-tryk af 500 stk A5 på 220g karton for ca. 700,- Kr. Så det er ikke så dyrt.
Avatar billede le_bon Nybegynder
18. januar 2005 - 13:50 #4
Tja, jeg vil nu sige at et hvert trykkeri skal kunne klare opgaven, ellers kan man vel knapt kalde sig for et trykkeri.

c",)
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. januar 2005 - 13:52 #5
le bon - hehe, tror mange størrer trykkerrier slet ik går ned i så små oplæg, nu er det ik det store problem da det er digital tryk. men ellers er der jo en del penge givet ud til opstarts gebyr.
Avatar billede kipolaks Nybegynder
18. januar 2005 - 13:56 #6
jeg havde en del problemer med at finde et trykkeri som kunne klare en mindre opgave (5 rapporter á 100 sider sort/hvid) men endte med et i helsinge som jeg var ganske tilfreds med.. jeg betalte omkring 500,-
Avatar billede le_bon Nybegynder
18. januar 2005 - 14:30 #7
triple-x > Det er selvfølgelig rigtigt. c",)

Ellers er der jo altid Vester Kopi, men jeg vil anbefale Frydenberg på Nørrebro, de er veldig flinke! - Dem bruger jeg altid.
Avatar billede bkhansen Novice
26. januar 2005 - 08:48 #8
Takker for svar ... Jeg printede dem dog selv ... ;-)

Hvem vil have point?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 13:07 #9
springer over :D
Avatar billede le_bon Nybegynder
26. januar 2005 - 15:52 #10
ditto her!

c",)
Avatar billede henninga Novice
26. januar 2005 - 18:42 #11
å her ;o)
Avatar billede bkhansen Novice
26. januar 2005 - 19:58 #12
Sikke gavmilde i er ;-) Så nupper jeg selv point ...