Avatar billede fieklokke Nybegynder
15. januar 2005 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilkobling af webcam uden CD.

Min datter har lige haft virus på sin computer og vi blev derfor nødt til at formatere den og lægge Windows XP ind igen,men nu kan hun ikke finde den CD derv fulgte med hendes web camara da hun købte den.Er der andre måder at få det installeret på?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. januar 2005 - 22:25 #1
Du vil sikkert nemt kunne finde en driver på nettet. Se efter webcam'ets mærke og model og find derefter producentens website.
Avatar billede tumben Novice
15. januar 2005 - 23:57 #2
spørgsmålet er om der overhovedet behøves en Cd for at installere ...XP har indbygget webcamfaciliteter....så prøv bare at sætte det til og se om XP ikke selv finder det ....og gå så ind i kontrolpanel....scanners og cameras....
Avatar billede fieklokke Nybegynder
20. januar 2005 - 16:45 #3
Da XP ikke sev kunne finde driveren har jeg hentet den på deres hjemmeside.Tak for hjælpen.
Der er lige et problem med at uddele point til dig dotcom1,hvordan gør jeg det?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
20. januar 2005 - 16:51 #4
Det kan du når jeg lægger et svar... :) Du markeret navnet i kassen nederst til venstre og trykker acceptér.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
20. januar 2005 - 16:58 #5
Tak for points.