Avatar billede gutterstan Nybegynder
15. januar 2005 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Temp i windows

Hejsa.

Jeg har et problem med Adaware SE, der går i stå under "scan" når den skal skanne "C:\Documents and Settings\xxxxxx\Lokale indstillinger\Temp"

Mit spørgsmål går derpå om man kan slette alle filerne i Temp mappen?

Bemærk at det IKKE er "Temporary Internet Files" jeg snakker om, men "Temp" mappen

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2005 - 14:58 #1
Ja sagtens - bare marker dem og slet dem. Du kan dog ikke slette temp filer der er i brug.
Avatar billede Jman Praktikant
15. januar 2005 - 15:00 #2
lidt farligt at svare på det.. aner jo ikke hvad du har arkiveret dér
Avatar billede gutterstan Nybegynder
15. januar 2005 - 15:01 #3
Det prøver jeg! Hvad er filerne i Temp egentlig til for, siden de kan fjernes igen?
Avatar billede gutterstan Nybegynder
15. januar 2005 - 15:04 #4
Jeg takker mange gange. Nu kan mit adaware igen lave en complete scan.

Mange tak.