Avatar billede genixdk Nybegynder
13. januar 2005 - 22:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Firma navn hjælp

Hej Eksperter.

Vi skal have startet et firma på nettet. Kan desværre ikke røbe hele konceptet men det bliver internetmarketing firma, med troværdighed og mellemled som parameter.

Det vi skal bruge er et fængende navn. Vi er helt blanke og det er det eneste vi mangler.
Avatar billede japping Nybegynder
13. januar 2005 - 23:39 #1
InterMark(et)
TrueMark(et)
TrustMark(et)
Avatar billede areon Nybegynder
14. januar 2005 - 09:35 #2
Hejsa Gen... Jeg vil da gerne dele nogle af mine ideer. :)

omkring marketings delen hvis dette er hvad i beskæftiger jer med kunne det være:

I-Consulting
I-Marketing
marketU
Marketing4you
RealMarketing
GreatValue
MakeUKnown
work4you
SuccessMarketing
EffektivMarketing
RealAdvertising (RealAdd)

hmmm kan godt komme med flere men i må da lige se om i kan bruge dem her til noget. :)
Avatar billede genixdk Nybegynder
14. januar 2005 - 18:27 #3
Hmm må hellere nævne det også har noget med erotik at gøre... :) fede forslag ellers
Avatar billede saucer Nybegynder
19. januar 2005 - 11:17 #4
Hej

Ikke for at virke sur, hård eller dum men :

Hvis man ønsker at starte et firma så skal navnet præsentere ens image. Og jeg tror
ikke på at vi vil kunne komme med et navn uden at vide en del om hvad det er for et firma som du vil starte.

Areon har kommen med mange gode forslag som kunne bruges til alt muligt men når du nu siger at det også er med erotik så er Areon's tid gået til spild efter at alle hans forlsag ikke vil (sådan helt korret) gå under emnet erotik.

Det ville være bedst hvis Du sammen med din medarbejder lavede en møde hvor i fik snakket om hvad i 100% vil med jeres firma og at I alle lavede 10 forslag som i skulle vise til møden. Så er jeg 100% sikker på at I selv vil kunne finde på et navn som I selv vil kunne se jeres arbejde i. Så vil der være hold bag navnet. Navnet vil kunne vise/sige andre folk hvad det er i laver uden at i skal sige det selv.

Men nu må I ikke læse mit indlæg som noget dårligt :)

Og for ikke at give et svar uden mening vil jeg skrive et par bud som i nok ikke vil kunne bruge så meget efter at jeg ikke ved hvad i vil :)

erotikmarketing
erotikworld
erotikroad

Med venlig hilsen
Saucer
Avatar billede saucer Nybegynder
09. marts 2005 - 09:23 #5
Husk at lukke dit indlæg !
Avatar billede genixdk Nybegynder
09. marts 2005 - 11:32 #6
Ups, My bad... Tak for jeres tid