Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2005 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af MP3 afspiller, 512mb minimum..

Overvejer at købe denne mp3 afspiller:

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=97721

den koster ca de 1000kr.

Synes denne afspiller ser lovende ud, dels fordi den har 512mb (Påkrævet som minimum) og dels fordi jeg syntes det er smart at den har usb stik, altså så man bare kan plotte dne i uden videre brug af kabel (Men denne feature kunne selvfølgelig undværes) Derudover ahr jeg læst diverse reviews, hvor den ahr fået gode karakterer.....

Der er også denne som ligner ovenstående, abre andet design så vidt jeg kan se:
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=109930

Så er der Apple's den nye iplod shuffle...
http://www.apple.com/ipodshuffle/shuffle.html

Er der andre modeller jeg burde kigge på istedet for? Og hvad synes i om de modeller jeg allerede har nævnt?
Avatar billede luskebuxen Nybegynder
14. januar 2005 - 13:41 #1
Helt enig med dig i at 512MB er et minimum. Især hvis du vil pakke filer med en højere bitrate end 128 kbps,- de fylder jo!!

Min erfaring er at søge på min. hukommelse til en max pris og så se på batteri-levetid... den er også bestemt efter at du bruger de medfølgende øre-propper, ikke skruer op for bassen etc. etc. og så ignorere hvilket mærke det er.. og ikke lefle for hvad der nu lige er smart (Ipod). Men når det er sagt,- så har Creative lavet nogen lækre modeller.

Du kan, hvis pladsen er vigtig, kigge på harddisk-baserede afspillere istedet for RAM-baserede... de er bare ikke så hårdføre og dermed fleksible....
Avatar billede grav Nybegynder
17. januar 2005 - 21:12 #2
Husk at checke at den har USB 2.0
Det går pænt langsomt at overføre en halv gig med USB 1
Avatar billede luskebuxen Nybegynder
18. januar 2005 - 15:42 #3
You bet. Har prøvet at overføre 25 GB via USB 1... det tog 16 timer.... :oP