Avatar billede swane Nybegynder
13. januar 2005 - 11:06 Der er 7 kommentarer

Media Player

Håber på meget hjælp her på Eksperten, for nu er jeg ved at få grå hår, og lige ved at smide hele maskinen ud af vinduet :-((

Det er når jeg vil se en film på min maskine, som ligger der, eller jeg sætter en skive i, så går der fra 3 til 10 min.så fryser det hele, og så er der kun "nødstop" tilbage.Det er ligemeget om jeg bruger "Windows Media Player el.Diwx Player el.
VCL MediaPlayer el.RealPlayer" Jeg kører Win XP Por.og har lige fået sp2 på også,men det var der også før sp2.

Er det her jeg skal tage fat for at finde fejlen eller et andet sted: Skærmkort/Netværkskort/Lydkort/USB-control.
Jeg håber på en god og nem løsning for jeg er en lille/stor klovn til PC :-(( :-((
Hilsen og forsat en god dag for jer i det mindste
swane/Hans/Hvidovre
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
13. januar 2005 - 11:17 #1
Vi er nød til og høre noget mere

Har du prøvet alle de der "Standard ting"?

1. Reinstallere Lydkort Driverene
2. Prøvet og reinstallere dine grafikkort drivere.
3. Prøvet og sætte et andet lydkort eller grafikort i.

Sker det også hvis du spiller en mp3film som ligger på din computer. Du beskriver kun når du afspiller noget fra en skive. Det kan jo godt være dit cd-rom/dvd den kan være gald med.
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. januar 2005 - 12:22 #2
prøv genopretning vælg start -> tilbehør -> systemværktøjer -> systemgendanelse og vælg et punkt før problemmet. jeg midstede lyde men det her fik det frem igen.
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. januar 2005 - 12:22 #3
men det fjerener sp2
Avatar billede luskebuxen Nybegynder
14. januar 2005 - 13:45 #4
Gælder det alle film og filmformater?
Avatar billede swane Nybegynder
15. januar 2005 - 13:43 #5
God dag igen.
Til steffansteffan:Hvad er det du mener med "Standard ting"?
Nu har jeg prøvet at kigger på Skærmkort/Netværkskort, og det ser sådan ud, hvis jeg trykker på egenskaber så står der at "Denne enhed virker korrekt"
Så har jer renset ud for støv,det var ikke fordi der sad ret meget men væk er det nu, og ligeledes de blæser der sidder i maskinen,jeg har så hørt at min cpu kan blive for varm,så jeg har prøvet ikke at sætte kassen på plads igen og det ser ud til at hjælpe hvis jeg ikke har for meget i gang ad gangen, så kan jeg godt se de film jeg vil.Så jeg må nok heller ud for at købe en ny blæser(er der et godt råd)
Til jck true: Det er jeg ikke meget for :-))
Til luskebuxen: ga det er det :-((
Avatar billede luskebuxen Nybegynder
17. januar 2005 - 13:52 #6
Hvad med at downloade en ny version af Mediaplayer og et par codecs og reinstallere player og ikke andet...
Avatar billede swane Nybegynder
17. januar 2005 - 14:38 #7
Til luskebuxen
Det hjælper ikke noget for, som jeg skrev i mit indlæg:

citat:Det er ligemeget om jeg bruger "Windows Media Player el.Diwx Player el.
VCL MediaPlayer el.RealPlayer"
Hilsen
swane/Hans/Hvidovre