Avatar billede andreas_og_far Praktikant
12. januar 2005 - 23:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CS-Server - opsætning af denne

Hej Alle

Jeg har nu fået mig en god computer,som jeg vil bruge til at lave en server.
Jeg vil bruge serveren til fildeling, printserver og sidst, men ikke mindst: Lave en Counter-Strike server.

Jeg regner med at bruge mit XP-DK PRO til at være server.

?1. Kan jeg det ?

?2.Findes der noget sted nogle gode guidelines, hvordan jeg laver en dedikeret server ? - på Dansk ??

Så er der CS-opsætningen...

?3. Hvordan gør jeg dette, er det nemt ? - Findes der også her nogle gode danske tutorials...

?4. Og hvad med disse STEAM tider...Server må gerne være uden Steam, eller hvad - Skulle jeg lade være med det ?? - og hvorfor...

På forhånd tak for ulegligheden - Jeg håber inderlige på noget hjælp

Tak ;-)
........og fortsat god aften
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
12. januar 2005 - 23:11 #1
Vups...

Det ser ud til, at jeg skal oprette dette ? i fri debat. Det gør alle de andre...

Sorry....
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
12. januar 2005 - 23:15 #2
Okay...Spørgsmålet er flyttet her hen:

http://eksperten.dk/spm/580171

Det er vist her, at alle de andre CS spørgsmål er.....

;-)