Avatar billede nogetfx Nybegynder
11. januar 2005 - 09:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forbindelse til databasen

Er jeg den eneste der regelmæssigt oplever dette. Det er da ikke den mest charmerende feature ved exp...

/Lars

exp.dk
Der kan ikke etableres forbindelse til databasen.

Prøv venligst igen eller kontakt +45 77 300 300 / webmaster@eksperten.dk hvis problemet fortsætter.
Avatar billede popsy Novice
11. januar 2005 - 10:01 #1
Avatar billede nogetfx Nybegynder
11. januar 2005 - 10:02 #2
Hehe.. Åbenbart ikke..
Avatar billede popsy Novice
11. januar 2005 - 10:03 #3
Men denne kategori er vist efterhånden blevet lidt værdiløs, førhen fik man faktisk positivt tilkendegivelser fra ledelsen når man gjorde opmærksom på fejl, og de blev endda rettet :)

Nu om dage ignoreres de bare....
Avatar billede nogetfx Nybegynder
11. januar 2005 - 10:25 #4
ja, der mangler tiltider feedback, plus evt. en post i e-nyt om problemet...