Avatar billede vaskekluden Nybegynder
08. januar 2005 - 19:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogle der vil lavet et cs logo??

Goddag eksperten..
Jeg gamer en masse cs og cs source, derfor kunne jeg godt tænke mig mit eget logo.. Da jeg ikke er så god til der der med tegneprogrammer og design programmer håbede jeg på om der var en herinde der kunne hjælpe mig..

Jeg har ingen ide om hvor mange ponit der skal gives for det så jeg starter med 60, hvis det er for lidt ændre jeg det gerne..

Jeg har 2 få krav:
Vaskekluden. <-- Skal indgå da det er mit gamernick...
Det skal ikke være "skrige" farver. dvs pink, lime grøn osv..

//Vaskekluden
Avatar billede vaskekluden Nybegynder
08. januar 2005 - 19:37 #1
hovsa.. er vist kommet i den forkerte katogorig.. :D Men nogle der vil hjælpe alligvel?
Avatar billede got-it Nybegynder
08. januar 2005 - 21:08 #2
størrelse?  -  skal det være et logo?  -  til at "spraye" med? :O

eller må der gerne komme noget grafik på?
Avatar billede vaskekluden Nybegynder
09. januar 2005 - 09:10 #3
Lige meget med størlse, det ændre den selv i source..
Ja det skal være til at "spraye" med..
Har ingen andelse om hvordan sådan nogle skal se ud, men lidt grafik kunne vel godt være fedt :D
Avatar billede got-it Nybegynder
09. januar 2005 - 11:45 #4
Avatar billede got-it Nybegynder
09. januar 2005 - 11:49 #5
Ved ikk om det kan bruges.. :O  -  ellers fixer jeg et mere simpelt senere (;
Avatar billede vaskekluden Nybegynder
09. januar 2005 - 17:48 #6
syns det ser god ud!!! men det ville være godt hvis man kunne se at der stod vaskekluden lidt bedre.. hvis du fikser det for du ponitne..!!!
Avatar billede got-it Nybegynder
09. januar 2005 - 19:59 #7
Har jo fået mine points ;)  arj, self. ordner jeg..

http://img129.exs.cx/img129/1776/vaskekluden3la.jpg  <  har problemmer med ftp, så bliver uploadet her.
Avatar billede vaskekluden Nybegynder
09. januar 2005 - 21:30 #8
tak.. det var bedre!!
Avatar billede got-it Nybegynder
09. januar 2005 - 21:57 #9
var så lidt (;