Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 12:46 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

tyske søgemaskiner

Er der nogen der ligger inde med en liste over de bedste og største tyske søgemaskiner.. jeg skal tilføje en 40 nye links (erotiske) Så hvis i har nogle toplister hvor man kan adde sit site vil det blive fyrsteligt belønnet..
Avatar billede tunoxw Nybegynder
19. marts 2001 - 12:48 #1
Avatar billede disky Nybegynder
19. marts 2001 - 12:48 #2
www.spider.de

er den eneste jeg lige kender.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2001 - 12:48 #3
yahoo.de
og så lige som ligger i flensborg beateuhse.de
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 12:49 #4
Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
19. marts 2001 - 12:50 #5
http://www.google.de/

google forbliver den bedste :o)
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 12:50 #6
Okay--- lad mig være mere specifik... glem de største tyske søgemaskiner dem kan jeg sagtens finde.... Jeg tænker mere på nogle topliste sites og store erotiske sider.. som i ved har mange besøgende så jeg enten kan adde min URL eller betale mig ind på sitet
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 12:51 #7
Har selv stillet næsten samme spørgsmål, du får det ikke besvaret bedre:
http://www.eksperten.dk/spm/44642
Avatar billede makse Nybegynder
19. marts 2001 - 12:51 #8
Avatar billede senj Nybegynder
19. marts 2001 - 12:52 #9
Her er listen du mangler!

http://www.hh.schule.de/h15/d_such_m.htm
Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
19. marts 2001 - 12:52 #10
Er dine sites skrevet på tysk?
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 12:53 #11
ja de er allesammen på tysk
Avatar billede senj Nybegynder
19. marts 2001 - 12:56 #12
Her er samlingen igen på en anden side - hvorfor afviser du notorisk?

http://www.ba-ravensburg.de/~haas/htmlsuch.htm
Avatar billede senj Nybegynder
19. marts 2001 - 12:56 #13
På samme side Automatischer Eintrag in 25 deutsche Suchmaschinen
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 12:59 #14
jeg afviser fordi at jeg har fortalt at det er til erotiske hjemmesider.. det er toplister top 50 osv.. jeg takker jer alle for jeres hjælp-- men jeg har jo ikke fået det rette svar-- og hvis der er en der kan give mig nogle kanon links-- så ville det jo være ærgeligt at jeg har accepteret et svar så han ingen point kan få
Avatar billede senj Nybegynder
19. marts 2001 - 13:03 #15
Ok - men du bad om tyske søgemaskiner og det har du faktisk fået!
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 13:07 #16
ja det har jeg og det er jeg yderst taknemmelig for og du får da de 100 point--- jeg ville bare gerne have erotiske tyske hjemmesider nu forklarer jeg det ikke mere
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 13:08 #17
hvis der er nogen der finder nogle tyske erotiske hjemmesider og giver mig linksene får de selvfølgelig også en masse point
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 13:11 #18
Han gav dig 25 søgemaskiner, og blev acceptert. Jeg gav dig 60+ søgemaskiner og blev afvist, gider du lige forklare logikken?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 13:18 #19
Accepteret
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 13:21 #20
ingen af jer gav mig det jeg ledte efter... men jeg takker for din hjælp og nu kan jeg få på puklen af alle dem jeg ikke har accepteret, men jeg kan jo ikke give allesammen point.. men jeg takker for din hjælp---
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 13:24 #21
Tyskesøgemaskiner er absolut ikke sjove, men jeg ønsker dig held og lykke... hvorfor lave en side på tysk? Er der flere pornolystne tyskere end englændere?
Avatar billede imma Forsker
19. marts 2001 - 13:27 #22
englænderne dem kommer vi også til men vi skal jo starte et sted---- hvad mener du med at de ikke er sjove-- har de strikse regler eller hvad?? hvis det er censuren du mener indenfor de erotiske sider, så har jeg reglerne så jeg håber ikke at de fælder mig for de fleste sider er censoreret-