Avatar billede duckie2 Nybegynder
06. januar 2005 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firma til salg men hvor?

Godaften.

Grundet konflikt mellem mig som momsregistreret og mit nye arbejde. Bliver jeg desværre nok nød til, at sælge mit lille firma. Det er postordre firma som nu har kørt i 2 år. Shoppen ligger på www.brandudstyr.dk

Jeg ønsker , at komme i kontakt med mulige int. købere. Men det skal være seriøst ikke noget med, at smide det på aktion eller noget! Jeg vil selvfølgelig gerne fremvise tal osv. men der skal ligesom være en interesse hos køberne.

Hvor vil i anbefale mig, at prøve?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
07. januar 2005 - 09:13 #1
Hejsa,

Kan du ikke sende en pris til mig på anders@thingholm.dk ?

VH

Anders Thingholm
Avatar billede duckie2 Nybegynder
07. januar 2005 - 12:18 #2
Findes der evt. et firma man kan hyrer til, at sælge for en?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
10. januar 2005 - 14:29 #3
lukker
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
15. marts 2005 - 23:07 #4
Fik du det solgt ?
Avatar billede duckie2 Nybegynder
16. marts 2005 - 00:47 #5
nej ... kunne det have int. du er velkommen til, at kontakte mig på info @ brandudstyr.dk
Avatar billede thorborg Nybegynder
10. april 2005 - 16:24 #6
Gå ind på http://debat.thorborg.dk
Der finder du nemt en køber..

Dbh Martin