Avatar billede madse Nybegynder
05. januar 2005 - 13:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ingen sidetal på de 4 første sider

hej

jeg har et mindre problem, er ved at skrive min bachelor afhandling.

Jeg har en indholdsfortegnelse der fylder 4 sider, er det muligt at gøre sådan at man ikke får vist sidetal på de 4 første sider ?

vh
madse
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 13:09 #1
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
05. januar 2005 - 13:11 #2
Ja du skal efter side 4 indsætte et sektionsskift (Indsæt, sideskiftmm), og sætte sidenumre på her. Evt fjerne dem fra side 1-4. Husk at afbryde "samme som foregående" i forbindelse med sidetal
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 13:11 #3
eller du kan kopire de første side over i et anden dokument og printe dem ud hver for sig.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. januar 2005 - 13:16 #4
Her kunne også være en mulighed. Virker ret let. http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=137830
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2005 - 14:51 #5
Sidetal og hoved starter først på side 4

Indsæt sidetal og header på side 1.
Gå til bunden af side 4.
Indsæt sidesift, fortløbende. (Insert - Break - Continuous).
Gå til side 4 øverst.
Vis Header
Klik på knappen Same as previous i Header værktøjslinien
Skift til Footeren
Klik på knappen Same as previous i værktøjslinien
Luk header/footer
Gå til side 1.
Vis Header og slet indholdet.
Gå til footer og slet indholdet her.
Gå igen til side 4. Vis footer. Formater sidetal til at starte på side 1.
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2005 - 14:54 #6
sorry - se bort fra mit svar (afvis det)
vejmand henviser til den rigtige løsning (som jeg kom til at gentage af bar iver, fordi jeg, som du kan se, allerede havde kommenteret i den tråd vejmand henviser til)
*gg*
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 14:54 #7
catbody - Hvad er forskellen på din beskrivelse og beskrivelsen i mit link fra 05/01-2005 13:09:16 ?
c",)
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2005 - 14:55 #8
vejmand >>  jeg kom altså først med min undskyldning (et splitsekund  ;o))
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 14:59 #9
np.....;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 22:40 #10
Ku det bruges?  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2005 - 00:30 #11
Hallo? Har du fået det til at virke?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 10:22 #12
Madse>> vurder hvem der skal have point så du kan få lukket spørgsmålet... evt. fordel point over de forskellige svar du kunne bruge
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:24 #13
madse hvorfor skriver du ikke?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. februar 2005 - 13:35 #14
Husk at lukke.....c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2005 - 11:23 #15
Tak for point...c",)