Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. januar 2005 - 12:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

musemarkøren springer rubrikker over

Jeg sidder og skal udfylde nogle uddannelsespapirer som er blevet mailet til mig.(word dokument)
Jeg kommer så hen til nogle små rubrikker hvor jeg skal krydse af i nogle JA og NEJ rubrikker, men musemarkøren hopper blot over disse rubrikker. Hvordan bærer jeg mig af med at få markøren ind i rubrikkerne
Avatar billede rvm Nybegynder
05. januar 2005 - 12:16 #1
Det lyder som om dokumentet er lavet til at blive udfyldt i hånden, da den der har lavet dokumentet ikke har givet tilladelse til at udfylde afkrydsningsboksene (sikkert ved en fejl...)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. januar 2005 - 12:21 #2
Kan jeg også frygte. Jeg venter lige og ser om der kommer andre forslag inden jeg lukker tråden.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. januar 2005 - 12:27 #3
... det har jeg også oplevet - endda fra et seriøst Websted...
Den tilladelse bør du selv kunne fedte med i selve Word dokumentet - jeg ved dog ikke lige nu hvilken funktion...

Tihi - "Udfyldt i hånden" - ufff - det gjorde man da i 'gamle' dage ???
Avatar billede rvm Nybegynder
05. januar 2005 - 12:31 #4
Du kan jo fjerne dokumnetbeskyttelsen (hvis der ikke er password på) og så højreklikke på de enkelte rubrikker. Sæt flueben i egenskaben "Aktiver afkrydsningsfelt" på hver rubrik.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. januar 2005 - 12:37 #5
rvm> der er ingen dokumentbeskyttelse og der ER allerede sat flueben i "aktiver afkrydsningsfelt".

majsmarken> er du af den gamle skole???? uha.... det er jeg heldigvis ikke *GGG*
Nu om dage SKAL det da bare køre via pc`en:)
Avatar billede rvm Nybegynder
05. januar 2005 - 13:25 #6
Hvis dokumentet ikke er beskyttet, så virker funktionaliteten ikke... :-(