Avatar billede glennteuchler Nybegynder
03. januar 2005 - 18:29 Der er 5 kommentarer

Mangler Send til Postmodtager

Jeg har installaret en maskinen med Windows 2000 Dk samt en Office 2000 DK, jeg mangler funktion inde i word hvor der er muligt at vælge filer - send til postmodtager.

Jeg har kun funktionen : filer - send til faxmodtager.

Hvordan får jeg funktionen : filer - send til postmodtager på igen i microsoft word 2000 dk ?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. januar 2005 - 20:10 #1
Lyder meget mærkeligt. Er du stødt på nogle fejlmeddelelser på noget tidspunkt?
Har du opdateret windows 2000 samt office 2000 - 100% ?
Avatar billede glennteuchler Nybegynder
03. januar 2005 - 20:23 #2
hejsa ingen fejlmeddelelser overhovedet .....

Windows 2000 er fuldt opdateret, MS Office 2000 er ikke fuldt opdateret, men faciliteten skulle vel være der uden at den er fuldt opdateret ......
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
03. januar 2005 - 21:31 #3
lige under øverste værktøjslinie, til venstre for vinduet "normal" er der dobbeltpile, hvis du trykker der får du mulighed for flere knapper, vælg den/dem, du har brug for.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
13. januar 2005 - 23:58 #4
Er du kommet videre?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. juli 2005 - 22:40 #5
Ingen respons??