Avatar billede snakeeyz Nybegynder
03. januar 2005 - 17:00 Der er 1 løsning

Canon Ixus 40

Hej eksperter
Nogen der har erfaringer med Canon Ixus 40? (og kan fortælle fordele/ulemper ved kameraet) og med at handle på amazon.com ?
Jeg har nemlig set det til omkring 2100 inkl. forsendelse på siden.
Herhjemme er det billigste 2500 i Elgiganten, men den er først på lager efter den 20 januar.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
03. januar 2005 - 17:31 #1
Jeg har ingen erfaringer, men du læse rigeligt her: http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=canon_sd300

Ved at handle på amazon.com handler du i USA, og det kan ikke betale sig. Faktisk er jeg ikke sikker på at amazon overhovedet sender andet end bøger til europa. Og hvis de gjorde, så ville du alligevel komme til at betale 25% moms oveni + 7% told. Desuden vil det give problemer med garantien hvis det går i stykker. Jeg vil foreslå dig at handle i Danmark (eller Tyskland, men det er begrænset hvor meget man sparer når der ikke er tale om ting mange tusinde kroner)