Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 15:59 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP til Paypal med beløning

Jeg giver 1000 kr til den første der løser mit problem. (Ja jeg er desperat)

Jeg har et stort problem.
Jeg har store mængder penge på min paypal konto.
Problemer er at jeg ikke kan få dem ud.
Hver gang jeg prøver siger den først "Success" hvorefter den bliver til "reversed".

Jeg har BG bank.
De informationer jeg givet dem er:
Navnet som står på min konto.
Mit reg nr. 4 cifre.
Mit kontonummer 10 cifre.
Jeg har prøvet både giro og non-giro.

Intet virker. Jeg har endda prøvet at oprette en scandiabank konto men det gav samme resultat.
Avatar billede dsj Nybegynder
03. januar 2005 - 16:43 #1
Jeg har samme problem, og har lige ringet til Paypal for at høre hvad der går galt. Selv har jeg forsøgt at overføre penge til min bankkonto to gange, og hver gang er overførslen "reversed", og beløbet på Paypal blevet mindre.

Man fortalte, at kontoens oplysninger på Paypal skal stemme 100% overens bankens oplysninger. Navn, adresse osv. skal altså være præcis ens, også når det kommer til store og små bogstaver. Det ufede er så, at banken trækker ca. 45 kr. hver gang overførslen går galt - lortesystem efter min mening.
Avatar billede dsj Nybegynder
03. januar 2005 - 16:51 #2
Som der står på Paypal, når man opretter en ny bankkonto:

"If your bank account information is not accurate and you attempt to make a withdrawal from your PayPal account, the withdrawal will fail. The money will then be returned to your PayPal account and you will be charged a 42.00 DKK return fee."
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 17:47 #3
Alle mine oplysninger er 100% som de står på bankkontoen.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 18:16 #4
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 18:17 #5
Skal jeg oprette en konto hos webmasterworld for at se det?
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 18:19 #6
Det koster $89.. Lidt pebret for noget jeg ikke aner om inderholder en løsning.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 18:19 #7
nej nej du kan bare løse det der står der... og på paypal står der de årsager det kan være... ellers skal du faktisk skrive til dem med den tracking code du fik så de kan udbybe hvad årsagen er
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 18:23 #8
Der står ingen tracking kode..
Jeg har skrevet til dem mange gange men de sender altid standard svar som jeg har været igennem mange mange gange.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 19:51 #9
Det er paypal som trækker transaktionen tilbage

hvilken fejl får du?

reason_code for a 'Reversed' payment status (will be one of the following):
chargeback - A reversal occurred due to a chargeback by the customer

guarantee - A reversal occurred due to the customer triggering a money-back guarantee

buyer_complaint - A reversal occurred due to a customer complaint regarding the transaction

other - A reversal occurred due to a reason not listed above
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:05 #10
Jeg kan ikke se nogen fejl beskrivelse.
Jeg får dette stykke tekst som på billedet nedenunder.

http://www.digitalweb.dk/paypal1.gif
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 20:07 #11
Det er fordi du skal klikke på "Details" og se hvad fejlen er:)
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:07 #12
Billedet du ser er efter jeg har trykket details
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 20:13 #13
Jeg synes bare det ligner den prøver at hæve et minus..
Men har du fået penge fra paypal tidligere via. Bank?
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:14 #14
Minus er der ihverfald ikke.
Der står som sagt mange mange penge.
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:14 #15
Jeg har aldig fået penge ud derfra.
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 20:23 #16
hvorfor prøver du ikke check? det tager højest 14dage.. men så får du da dine penge.. jeg har fået masser af checks fra Canada(vist også USA)

Så får du helt sikkert en meddelelse om hvorfor du ikke får dine penge... det er direkte paypal som stopper for din transaktion... prøver du har hæve alle pengene? istedet prøv med et mindre beløb
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:50 #17
En Check løser ikke problemer. Problemet er at jeg har mange penge på kontoen.
Jeg har prøvet med alt fra $50 til $2000
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 20:53 #18
2 mulige løsninger... opret en paypal konto i et familiemedlems navn.. lovligt selvfølgelig.. se om du kan overføre pengene fra din paypalkonto til familiemedlemets og derfra hæve dem.

anden løsning er.. eller må lige vide... hvem skriver du til på paypal når du klager? hvilken email?
Avatar billede galthen Nybegynder
03. januar 2005 - 20:56 #19
Jeg har gjort begge uden held.

Her vises de oplysninger som de vil have.. Ikke plads til hverken swift eller iban.
http://www.digitalweb.dk/paypal2.gif
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 21:03 #20
hmm.. det var da også underligt.. de beder kun om kontonr! jeg vil da mene at regnr også skal være med
Avatar billede areon Nybegynder
04. januar 2005 - 12:26 #21
har du fået det løst?? ellers kan jeg evt. ordne det..
Avatar billede galthen Nybegynder
04. januar 2005 - 12:38 #22
Nej jeg har ikke løst det..
Alt hjælp er velkommen.. og hvis nogle mangler noget info så giver jeg det gerne..
Der er 1000 kr til den der får det til at virke... No shit!!
Avatar billede areon Nybegynder
04. januar 2005 - 13:45 #23
galthen... skriv lige til mig på ts@net4you.bg så jeg lige kan kommunikere med dig over mail.. så skal jeg nok løse dit prob..
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 16:14 #24
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=26523 - der er åbenbart andre der har samme problemer
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. januar 2005 - 16:16 #25
jeg undskylder da det ikke helt er samme problem som dig, men her får du en tydelig opfattelse af hvordan paypal har valgt at kører deres foretning på
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 20:03 #26
www.moneybookers.com de helt i top.. brug dem fremover.
Avatar billede galthen Nybegynder
04. januar 2005 - 20:06 #27
Jeg kan se et visa kort på moneybookers. Betyder det at man kan få et visa til den konto man har eller er det noget helt andet?
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 20:28 #28
Jeg har visadankort.. og det er via. det jeg modtager mine penge fra moneybookers... en meget seriøst virksomhed som ikke hustler en.. pengene har jeg fået næste bankdag hver gang