Avatar billede kochman Nybegynder
29. december 2004 - 15:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med scanner

hej jeg har problemer med min nyy canon lide 35 scanner. PC kan sagtens finde scanneren og alt står til at virke fint. men når jeg skal anvende canonscan toolbox sker der det når jeg trykker på " scan " knappen, så skriver den cannot find twain source ...
hvad betyder dette ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. december 2004 - 18:20 #1
Du skal have installeret en Twain driver for at kunne scanne. Den er helt sikker på den medfølgende CD, eller må du på nettet for at finde den.
Avatar billede dragonknight Juniormester
02. januar 2005 - 17:41 #2
Avatar billede kochman Nybegynder
02. januar 2005 - 23:42 #3
hey dragonknight

tak for feedback. det virker stadigvæk ikke og den skriver " uanble to select TWAIN source ". jeg kører USB 1.0 og der følger et 2.0 stik med. betyder det noget ?

hvad skal jeg gøre lidt nederen at have en scanner til 600kr stående og grine på bordet !
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2005 - 00:17 #4
Du har altså installeret mit link, og nu kan den finde Twain, men ikke selecte den. Er det rigtig forstået ? ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2005 - 00:33 #5
Avatar billede kochman Nybegynder
03. januar 2005 - 11:18 #6
ja tak så virker det !
Avatar billede kochman Nybegynder
03. januar 2005 - 11:20 #7
hvordan giver jeg dig point ???
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. januar 2005 - 12:13 #8
Jeg lægger nu et svar. Du klikker på mit navn til venstre, og accepter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. januar 2005 - 13:09 #9
Takker mange gange.