Avatar billede radiv Nybegynder
28. december 2004 - 18:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Flyt/kopier en database fra MS SQL Enterprise Manager til

... ASP.NET enterprise manager (som om jeg har forstået det rigtigt er en front-end til den MS SQL server mit webhotel har).

Jeg har altså en database med tabeller, relationer og views på min lokale maskine, som jeg gerne vil have flyttet/kopieret til mit webhotel. Men det virker som om jeg er nødt til at tilføje tabeller manuelt, det findes vel en nemmere løsning?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. december 2004 - 18:47 #1
Kan du ikke bruge EM på din egen maskine til at generere SQL scripts for alt
og så køre de SQL scripts på dit web hotel ?
Avatar billede radiv Nybegynder
28. december 2004 - 20:20 #2
jo, jeg blev bare nødt til at ændre noget i det sql jeg fik (og have en del tålmodighed da responsen fra ASP.NET Enterprise manager ikke kunne holde følge med min iver for at se det færdige resultat).
Avatar billede radiv Nybegynder
04. januar 2005 - 14:05 #3
Jeg fik adgang til den anden server via EM, så jeg kunne blot importere/eksportere tabeller og data der. Jeg fant ikke ud af at flytte data via 'generate sql', kun struktur.

Men kom med et svar, så deler vi points.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2005 - 14:13 #4
ok