Avatar billede jkwjdk Nybegynder
28. december 2004 - 05:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

min computer går nærmest ned pga. explore.exe fejl

Hej ....

Jeg har et prøblem med min computer, jeg henter den del video samt billeder....

Men hvis jeg går ind i en bestemt mappen hvor jeg har f.eks har video liggende kommer den med en explore.exe fejl og nærmest går ned....og det er kun i den ene mappe
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
28. december 2004 - 09:57 #1
hmm
Avatar billede toksvig Praktikant
28. december 2004 - 21:08 #2
Fandt du ud af en løsning selv? Jeg har oplevet det samme problem!!
Så jeg ville gerne høre hvad du har gjort for at løse det...
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
28. december 2004 - 22:11 #3
nej desværre, jeg gik bare ind og flytede en fil af gangen for og til sidst finde ud af hviken fil det var galt med og slettede den........DESVÆRRE

Jeg er tit ude for det så jeg ville oz gerne have en løsning på det.......
Avatar billede toksvig Praktikant
28. december 2004 - 22:15 #4
Det var en skam. Jeg reformaterede min disk dengang jeg havde problemet, men du lokaliserede simpelthen problemet til en enkelt fil, det var da trods alt en nyttig oplysning.. Jeg troede der var noget galt med windows..

Jeg sendte problemet herind ad to omgange, men der var ikke nogen der meldte tilbage, så der jo være brug for et svar på dette problem....

Tak for tippet med at slette en fil ad gangen.. Det vil jeg huske...
Avatar billede toksvig Praktikant
28. december 2004 - 22:16 #5
http://www.eksperten.dk/spm/562908
Her var mit problem. Passer det ikke meget godt med dit?
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
29. december 2004 - 08:33 #6
Jo jeg tror oz det er samme problem jeg har

Det jeg gør er at lave 2 mapper på skrive bordet, flytter hele indholdet fra den mappen vor det går galt, dernæst flytter jeg simpelhen en fil af gange til mappe 2 på skrivebordet til det oz sker i den mappe også ved når den oz lukke ned slettere jeg den sidste fil.......det tager lang tid men det er åbenbart den  neste måde og gøre det på
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
29. december 2004 - 08:39 #7
Det er hvad den skriver af fejl meddelser i logbogen under program men det fattere jeg ik noget af,

Fejlagtigt program explorer.exe, version 6.0.2800.1106, fejlagtigt modul xvid.dll, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x00047d0f.

Shell stoppede uventet og Explorer.exe blev genstartet.
Avatar billede toksvig Praktikant
29. december 2004 - 15:22 #8
Det gør jeg desværre heller ikke rigtigt. Måske der kommer nogle andre forbi der ved nóget mere... :)
Avatar billede toksvig Praktikant
29. december 2004 - 15:22 #9
..Så kan vi deles om point til ham der kan give en fornuftig forklaring...?
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
29. maj 2007 - 16:18 #10
xvid er et codec, prøv at se om du har det i tilføj/fjern progrmmer og fjern det, så kan du altod installere det igen.
Den seneste kan hentes her http://www.xvidmovies.com/codec/. Hvis du ikke kan finde den i tilføj/fjern så prøv at hente denne og installere oveni.