Avatar billede beta Nybegynder
23. december 2004 - 21:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DK manual til SONY DSC-W1/DSC-W12

Er der en som kan hjælpe med at finde en DK manual til et SONY DSC-W12 digital kamera ?

På nedenstående side er DK ikke med under DSC-W1/DSC-W12 :

http://www.sonydigital-link.com/DIME/manuals/manuals.asp?l=en&c=DSC
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2004 - 22:09 #1
prøve at kontakt sony isted... det er muligt at der aldrig er blevet lavet et dansk manual eller aldrig udgivet pdf format således det ligger på nettet... kontakt :
Adresse Sony Danmark
Hørsvinget 1
2630 Tåstrup

Telefon 43 55 70 00
e-mail support@sony.dk
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2005 - 18:33 #2
Det vil jeg hermed prøve. Undre jeg mig bare over at manualen findes på samme mange sprog på nettet, men bare ikke på Dansk... :-/
Avatar billede beta Nybegynder
15. januar 2005 - 14:09 #3
Ved et tilfælde så jeg hos ALfoto.dk at de sælger deres DSC-W12 med Dansk manual.

http://www.alfoto.dk/netshop.asp?action=showproduct&prodID=128&statuscode=edbpriser

Det koster dog 500kr. mere end andre steder. Men så findes det altså med DK manual...