Avatar billede rossoneris Nybegynder
23. december 2004 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk "ja" til fil

Når nogen i mirc sender en fil, kan det så ikke lade sig gøre at programmet per automatik bare henter filen, istedet for man skal til at "accepte" osv.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
23. december 2004 - 13:57 #1
jo det kan godt lade sig gøre men det er ikke ligefrem det sikreste at gøre. jeg er ikke sikker men det kan vidst sættes inde i dcc i options
Avatar billede idle Nybegynder
23. december 2004 - 14:06 #2
Derinde kan du sætte den til at auto-accepte fil-overførsler. Første gang du modtager en fil efterfølgende vil den spørge om du nu også er helt sikker men derefter henter den bare filerne.

Du vil muligvis også slå "ignore" fra - den ignorer filer per default. Den skal stå til at acceptere alt. Længere nede på samme side er der en boks der slår ignore til igen efter et antal minutter - den skal du så også have slået ihjel...
Avatar billede rossoneris Nybegynder
23. december 2004 - 14:14 #3
Inde I Mirc under "tools" kan man vælge "options". Derinde under "Dcc" kan jeg umiddelbart ikke se nogen steder man kan sætte flueben sådan den bare tager imod alt ?
Avatar billede idle Nybegynder
23. december 2004 - 14:19 #4
Den der hedder "On Send Request" skal sættes til auto-get file.

Under "Folders" kan du slå DCC ignore fra.

Se evt. http://users.cybercity.dk/~bse13140/mIRC_Guide1.htm