Avatar billede j-s-o Nybegynder
23. december 2004 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton Anitivirus 2005

Hey...

Jeg har installeret Norton Antivirus 2005 på min computer med Windows XP Pro. Hver gang jeg starter Windows op, får jeg en fejlmeddelse fra Norton Antivirus, som lyder

Norton Antivirus 2005 does not support the Repair feature, please uninstall and reinstall

Hvad betyder det?

Jeg har prøvet at afinstallere, hvorefter jeg installerede programmet igen, men beskeden kom igen.

Nogen hjælp?
Avatar billede tumben Novice
24. december 2004 - 00:32 #1
du skal vel hente et lille program på nortons homepage der fjener alle spor af norton fra din pc...og så derefter prøve at installerer igen.
for det er vel ikke en hentydning til at du har haft XP repareret ?????
Avatar billede j-s-o Nybegynder
24. december 2004 - 12:20 #2
Er det muligt du kan give mig linket direkte downloading af programmet, eller navnet på programmet?

Har været derinde, men kunne ikke finde det
Avatar billede tumben Novice
24. december 2004 - 12:22 #3
nej desværre ...jeg bruger også "timer " når jeg skal bruge det på folks maskiner...og kan heller aldrig finde det...men det hedder noget med reg cleaner
Avatar billede j-s-o Nybegynder
25. december 2004 - 19:12 #4
Vil det sige der ikke er nogen som kan hjælpe mig med mit problem helt igennem?
Avatar billede j-s-o Nybegynder
12. februar 2005 - 18:49 #5
ER lukket nu, da jeg har fået svar et andete sted