Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 22:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

modtage mails om indlæg i et spm

Hej!

Jeg modtager ikke mails omkring de spørgsmål jeg deltager i længere... og det er da lidt irriterende!

fandt ud af det ved at jeg ikke kunne forstå der aldrig var kommentarer til mine indlæg (fik jo ingen mails) men når jeg så gik ind i dem var der mange indlæg...

er det kun mig der ikke få mails? :S

glædelig jul! :)
Avatar billede bredker Nybegynder
22. december 2004 - 22:32 #1
er der hak ved abonner
nederst til venstre
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 22:34 #2
yes, har ikke ændret noget og plejede at få mails! tror det er idag den er stoppet :S
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 22:35 #3
og det er ikke kun et spørgsmål - det 10-20 stykker alt efter hvormange jeg nu har deltaget i!

får heller ikke fra denne :(
Avatar billede norbert Nybegynder
22. december 2004 - 22:41 #4
Prøv at kigge på dine indstillinger :-)
Mine indstillinger fandt jeg ud af var re-sat, så jeg måtte indstille det hele igen. Jeg fik slet ingen mails overhovedet.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 22:46 #5
jeg er ikke pro, så kan ikke ændre i mine indstillinger, men det har da virket med udsendelse af mail de sidste mange år, så det ville da være underligt hvis det skulle være pillet af nu!? :P
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 23:01 #6
sådan har det også været hos mig i en periode for lang tid siden. kantakt admin og få dem til at se hvor det fejler henne. tjekkede også det hele og det stod hvor det skulle. men admin eller hvem det nu er ordenede det for mig da fejlen lå i systemet
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 23:16 #7
hvordan kontakter jeg admin?
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 23:23 #8
hmm venter til de ser tråden/spørgsmålet. Anmelder dig selv og dette spørgsmål under påfund af at din mail ikke virker.

ved det ikke helt men hvis jeg var dig ville jeg melde tråden og i forklaring skriver du så at du ikke modtager mail´s elelr sådan noget
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 23:29 #9
okay bare via det link der står under funktioner i menuen?
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 23:30 #10
ja
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2004 - 23:34 #11
det vil jeg gøre og lukke her!

mange tak..
Avatar billede varmeskud Praktikant
22. december 2004 - 23:37 #12
så lidt god jul
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. december 2004 - 04:51 #13
Jeg har fået 3 mails i dag af sårn ca  150 stykker normalt
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. december 2004 - 11:55 #14
.. okay rart at høre, så er jeg åbenbart ikke ene om ikke at være heldig modtager af mails :)