Avatar billede ginola Juniormester
21. december 2004 - 23:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside søges asap

Hej venner.

Problemet er, at jeg til bandet skal lave en side lignende det lille meget ukendte band www.nephew.dk

Ideen er først og fremmest, at jeg laver det således, at de hele sider loades, kan slet ikke finde ud af andet uden at bruge lorte frames :-)

Anyway roder jeg her på 7. time rundt i tables og layers .... GRRR....

Siden skal deles ind i 3 dele.
Øverst en menu
Mellem en tabel eller layer eller ?? som laver noget lignende en scroll ved overflow
Nederst bare noget grafikhalløj der skifter med hver side..

Har sgu prøvet alt, og har haft hele layoutet klart, men så har jeg ikke kunnet få scrollfunktionen ind i midtersektionen, f.eks hvis jeg først har lavet en tabel og så delt den ind med 3 layers !!

HJÆLP...jeg bliver sindsyg
Avatar billede burzum Nybegynder
21. december 2004 - 23:40 #1
Ukendte? Det var sgu det sjoveste jeg længe har hørt. Ok, undskyld forstyrrelsen, det SKULLE jeg bare indskyde :D
Avatar billede ginola Juniormester
21. december 2004 - 23:48 #2
;-)
Avatar billede ginola Juniormester
21. december 2004 - 23:49 #3
se evt. www.juniband.dk , det er den der ikke længere holder helt :-(
Avatar billede slime Nybegynder
20. januar 2005 - 21:45 #4
kan du ikke bare dele det op i frames
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
01. februar 2005 - 23:54 #5
Prøv med iFrames inde i det felt du ønsker en scrollbar.

Syntax:

<iframe frameborder="0" scroll="auto" width="600" height="400" src="indhold.htm"></iframe>

Det indhold der inde i din iframe  skal så hentes fra inhold.htm
Avatar billede ginola Juniormester
02. februar 2005 - 22:06 #6
Takker....jeps iframes er vejen frem har jeg fundet ud af :-)
Avatar billede ginola Juniormester
19. marts 2005 - 09:26 #7
Merci !
Avatar billede ginola Juniormester
04. november 2007 - 22:14 #8
luk