Avatar billede theriz Nybegynder
16. december 2004 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Software istedet for mpeg1 kort?

Hejsa
Jeg har lånt mig til et multimedieprogram til danskundervisning (Danish for Ducklings) som består af en bog og tre cd'er. For at bruge cd'erne kræves der et Mpeg1 videokort for at afspille videosekvenserne, men dette ejer jeg desværre ikke. Jeg har læst nogle anmeldelser af programmet og læste bl.a. at nogen havde omgået dette problem ved at installere en software mpeg-afspiller. Er der nogen der kan anbefale en let løsning til hvordan jeg kan få afspillet videosekvenserne. Programmet skulle ellers være ret god, men lidt ærgerligt , at man begynder at kræve hardware ud over det sædvanlige.
Theriz
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2004 - 00:08 #1
Det burde Windows Media Player kunne klare...
Avatar billede theriz Nybegynder
17. december 2004 - 11:54 #2
Jeg har forsøgt at sætte WMP og Real Player som default men det eneste, der kommer frem er en lyserød boks. Er der nogle indstillinger, der skal pilles ved?
Avatar billede theriz Nybegynder
02. januar 2005 - 00:22 #3
lukker, fik ikke løst problemet