Avatar billede thorsteinn Nybegynder
16. december 2004 - 20:39 Der er 1 kommentar

Betalt flash programmering

Jeg har en udfordring til en meget kyndig flash programmør.

Opgaven går ud på at bygge videre på en FLA fil. Filen er et web katalog skabelon som ses på www.fridriksson.com > catalogue. Vi har selvfølgelig den orginale fil du får tilsendt og skal programmere videre på. Web kataloget skal have flere funktioner såsom; Print, short cuts knapper, forms, FLV player osv. Et mere detaljeret indholdskrav tilsendes på mail.

Kort sagt: Web kataloget skal laves om til en skabelon med flere funktioner som en erfaren flash bruger kan justere og ændre efter kundens behov.

Koden er kun til de skrappe flash programmøre;-)

Håber i har mod på at kaste jer ud i det. Hvis du er hurtig så har du ekstra penge til nytårsaften.

Lønnen er 2.000 kr

Skriv til thorsteinn@lemoninteractive.dk
Avatar billede areon Nybegynder
19. december 2004 - 13:52 #1
Hvis du ikke finder nogen der kan hjælpe dig her i ferien vil jeg gerne kigge på opgaven i januar...

Jeg vil selvfølgelig gerne lige modtage kravsspecifikationen og herefter "vurdere" om prisen hænger sammen med timerne som skal bruges. Men et gennemarbejdet tilbud vil blive lavet så et tilfredsstillende produkt kan opnåes.

Jeg kan kontaktes på:
ts@net4you.bg
Med venlig hilsen, og go jul og godt nytår
Thomas