Avatar billede macpcadvice Nybegynder
16. december 2004 - 14:13 Der er 1 kommentar

Import af cvs i Oscommerce

Jeg har oprettet en WebShop i Oscommerce (uden at have det store forstand på PHP eller Sql) Mit sprøgsmål eller problem er at jeg modtager en fil fra min leverandør med produkter, lager status, priser osv. den vil jeg gerne kunne impoterer i min WebShop. Er her nogen der ved vordan man gør det eller som kan hjælpe mig med at lave et script eller noget der kan impoterer det direkte ind i min database? giver gerne en lille skilling hvis det virker.
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
29. december 2004 - 12:16 #1
Er det Microsoft SQL Server du bruger som database til osCommerce?
Så vidt jeg kan se, bruger osCommerce MySQL som database. I så fald, bør du flytte dit spørgsmål over her.

Jeg kender ikke ret meget til MySQL, men hvids du modtager dine data i en tekstfil, findes der nok et import værktøj i MySQL der kan læse en tekstfil.