Avatar billede museklik Nybegynder
14. december 2004 - 18:43 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Download-problemer

Min datter er adopteret fra Sydafrika. På hendes børnehjems hjemmeside, ligger der en masse billeder, der kører i macromedia Flash. Jeg kan hverken downloade, kopiere eller printe disse billeder.

Jeg vil vildt gerne have dem til hendes "scrapbog". Hvordan gør jeg?

PS: hjemmesideadressen er www.acresoflove.org

HÅBER I KAN HJÆLPE!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 18:48 #1
du kan evt. trykke print screen..?
og kopiere ind i paint el.lign..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 18:49 #2
hvis du højreklikker kan du printe, og zoom..?
håber det hjælper..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 18:52 #3
Avatar billede museklik Nybegynder
14. december 2004 - 19:25 #4
Linket kan jeg ikke lige greje -. hvad mener du jeg kan bruge. De andre to forslag virker desværre ikke :-(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 19:30 #5
linket.. er et program der kan hjælper med at hente de billeder.
Print screen..: har du ikke en knap på dit tastatur, der hedder det.?
hvis du så åbner paint, (ligger i tilbehør), og trykker ctrl+ v, så burde du har en kopi af skærm billedet..O)
Og hvis du så gerne vil ha´ billeder størrer, så højreklik og tryk zoom.
Avatar billede museklik Nybegynder
14. december 2004 - 19:35 #6
De billeder der kører i flashen (de skiftende) kommer desværre ikke med over i Paint!
Der er del downloads i linket - hvilket mener du jeg skal bruge?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 19:40 #7
jeg trykkede på billede galleriet..og der var en rigtig sød lille pige, hvor det ikke skifter billedet.?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 19:41 #8
ellers højreklik, og fjern fluebenet i Loop..?
Avatar billede museklik Nybegynder
14. december 2004 - 19:47 #9
Det kan godt være, at jeg er fatsvag... Men hvad hjælper det at fjerne fluebenet i loop?
Avatar billede museklik Nybegynder
14. december 2004 - 19:56 #10
Ok - nu tror jeg, jeg har fået det til at virke. Billedkvaliteten er dog elendig, men det er der nok ikke noget at gøre ved?!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. december 2004 - 19:58 #11
! det er du ikke..O)
Har lige prøvet programmet, og kan ikke få det til at virker..O/
det eneste den gemmer er bare..??
så min eneste løsning er at bruge print screen..O/
(dårlig løsning)

SÅ lig et svar, tag pointne selv, og opret nyt spm..
sorry..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. december 2004 - 21:43 #12
PS:
Du ka' jo lige tilpasse IE's vindue til at du lige ka' se og klikke på det du vil ha'. Og så bruge [ALT][PrintScrn]. Så bliver kun det aktive vindue sakset.
Derefter ind i paint ell. lig. grafik program og CROP/Beskære det ønskede område.
Evt. brug http://www.irfanview.com/  Gratis Grafikprogram!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. december 2004 - 21:46 #13
Evt. brug dette program til at sakse skærmbilledet og automatisk gemme i en fil - læs om det her:
http://www.snapfiles.com/get/gprintscreen.html
Avatar billede kalp Novice
15. december 2004 - 00:53 #14
museklik:

billedkvaliteten er sådan set den samme som på hjemmesiden... du skal bare huske at gemme billede som jpg format! eller jpeg
Avatar billede museklik Nybegynder
15. december 2004 - 08:24 #15
Min egen "print screen" virkede fint nok - tak for hjælpen!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2004 - 08:47 #16
tak for point.O)
Tænkte på om du ikke kune kontakte dem, og få billederne tilsendt..?