Avatar billede bassa Nybegynder
12. december 2004 - 14:08 Der er 2 kommentarer

Font størrelse og placering?

Hejsa,

Jeg er igang med min nye hjemmeside, og for at få nogle små nyttige funktioner ind på sitet bruger jeg JavaScripts og Applets som jeg har fundet på nettet.

Det går sådan set fint nok, bortset fra at jeg ikke har kunnet magte at placere en tekst i et Javascript rigtigt, og samtidig skal de to tekster bytte plads.

Her er et link til .html-filen: http://froso.sitedesigner.dk/test.htm

Det drejer sig om uret samt dato'en. Uret skal placeres på den anden side af dato'en, dvs. de skal bare bytte plads.

Jeg skal også have ændret font-størrelsen på teksten i DATO'EN til 13 pixels... hvordan gør jeg det? :)

På forhånd tak,
Bassa
Avatar billede miss-g Seniormester
12. december 2004 - 19:42 #1
Du skulle nok have oprettet spørgsmålet i javascript kategorien *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
06. januar 2005 - 02:23 #2
Du kan bare oprette et svar og give dig selv point, så vi kan få lukket *S*

Og så kan du altid oprette spørgsmålet igen i den rigtige kategori.