Avatar billede futurefreak Nybegynder
11. december 2004 - 20:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Messenger kører i baggrunden.

Hej E.

Hvordan kan det være, på trods af jeg i Meessenger Indstillinger har fjernet fluebenet i "Tillad dette program at køre i baggrunden" og kør dette program når Windows startes", at messenger stadig er aktiv?

I min procesbar ses der ikke noget ikon og Outlook Express er heller ikke startet. Hvorfor er jeg så stadig online?

Hvorddan kan jeg undgå at Messenger starte uden min viden?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede venom86 Nybegynder
12. december 2004 - 13:38 #1
det er sikkert windows messenger som er installeret udover det andet. det starter selv op. har haft det problem før, tror jeg fjernede det eller ændrede det i opsætning.. prøv at gå ind i tilføj/fjern programer og se om den skulle være der. hvis ikke så prøv at kig opsætningen grundig igennem..har ikke andre ideer lige pt, håber det kan hjælpe.
Avatar billede futurefreak Nybegynder
08. april 2007 - 11:09 #2
ingen svar - lukker