Avatar billede dakar2004 Nybegynder
08. december 2004 - 00:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis Antal Piger Og Drenge i Dreamweaver Ultra Dev 4

Jeg kom til at se på Speedy_2003's spørgsmål og det hjalp mig da det var det samme spørgsmål jeg sad med, men nu sidder jeg med et nyt: hvordan får man det til at gå efter brugerens id altså vis man skal lave en statistik over hvor hvor mange der der drenge ligesom brugeren er eller hvor mange der er pige ligesom brugeren er, altså vis man nu går ind på brugeren og skriver Køn: Dreng her fra er x antal brugere af samme køn så skal de finde ( WHERE = 'etellerandet' ) ud fra hvad den brugerprofil man ser har... håber i forstår...
Avatar billede dakar2004 Nybegynder
08. december 2004 - 00:19 #1
ups glemte lige at ligge et link til speedy_2003's spørgsmål...

http://www.eksperten.dk/spm/440395
Avatar billede dakar2004 Nybegynder
10. december 2004 - 15:48 #2
Lukker spørgsmålet da det ikke hjælper...