Avatar billede soag Nybegynder
07. december 2004 - 16:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bedste digital kamera til 2000,-

Hej,
jeg skal til Færøerne, og have et godt digitalkamera med. Hovedsagen er, at det er småt, så jeg altid kan have det i lommen. Jeg har haft Canon A70, og syntes, det var for stort.

Jeg skal ikke bruge de vilde indstillinger på kameraet, men jeg vil gerne kunne indstille på lukketiden, så jeg kan tage billeder om natten uden blitz.

Skal være på min. 3 mpix og må max koster 2000,-

Hvad kan anbefales?
Avatar billede jnoval Nybegynder
07. december 2004 - 18:44 #1
Canon kavlitet er ikke til at tage fejl af. De tager gode billeder. Prøv at se på Canon Ixus serien. F.eks. Ixus IIs: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76631
Avatar billede soag Nybegynder
08. december 2004 - 13:54 #2
Jeg lukker!