Avatar billede erik8085 Nybegynder
06. december 2004 - 20:21 Der er 3 kommentarer

opgradere sonyericsson t68i

Hej eksperter

Er der nogen der ved om en sonyericsson t68i kan opgraderes til at browse alm. html eller xhtml (udover at den nu kan browse wml).

Jeg mener fatisk at inden telefonen blev endeligt konfigureret (unotel) da kunne jeg browse html; men nu melder den blot at der er fejl på siden når jeg prøver www.xxx.dk.
Er det evt. et spørgsmål om hvilke opdateringer der er sms'et fra Unotel (Mobiltlf udbyder).

erik8085
Avatar billede erik8085 Nybegynder
08. december 2004 - 23:03 #1
Nu ved jeg det selv. Og der er afprøvet. Min T68i kan, som den er, allerede browse xhtml. Gad vide om det er lovligt selv at tage pointene? Det vil jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2004 - 22:14 #2
Du må gerne selv tage pointsene. Det er den eneste måde du kan lukke spørgsmålet på. Smid et svar og accepter det efterfølgende.
Avatar billede erik8085 Nybegynder
11. december 2004 - 09:10 #3
svar er accepteret