Avatar billede ffparken Nybegynder
05. december 2004 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TOMTOM3 aktivering hvordan

Min Far har for et stykke tid siden købt en gps med tomtom3.. men han har aldrig fået den til at virke... og han har smidt cden og bogen væk... gamle mennesker i ved... men vi har enhedens kode... men mangler aktiveringens koden... og inde på tomtoms hjemmeside... forlanger de en produkt kode.. som skulle stå på cden... men er der ikke en måde man kan aktivere på uden den der produkt kode.. eller er vi nødtil at købe et nyt program til gps´en
Avatar billede ffparken Nybegynder
05. december 2004 - 16:45 #1
for produkt koden... må jo være gemt i gps´en kan man evt finde den...
Avatar billede jobless Nybegynder
05. december 2004 - 18:21 #2
I kan ikke finde produktkoden uden cd / omslag.

Dermed kan i desværre ikke legalt registrere/aktivere TomTom.
Avatar billede ffparken Nybegynder
05. december 2004 - 19:46 #3
mmm det er sku noget møg.. men så må han jo bare købe en ny... men tak... lukker nu
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2005 - 09:51 #4
korrekt ,generelt er det sløsethed der gør at folk ikke har mere styr på deres ting og smider org cd ud ,men som regel er det dyre lære penge som man lærer af .

der findes ganske vist pgr ude på nettet der gør man kan registrere uden key men det bliver det jo ikke mere lovligt af desværre.