Avatar billede blacks Mester
02. december 2004 - 14:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

web side med spørgsmål til SQL 2072A Microsoft test

Hej!

Er der en der kender websiden hvor man kan afprøve om ens viden om SQL, er stor nok til at bestå Microsoft's, 2072A Administering a Microsoft SQL Server 2000 Database?
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
02. december 2004 - 15:38 #1
Lytter lige med
Avatar billede trer Nybegynder
05. december 2004 - 21:39 #2
Der findes en række test-firmaer, bl.a. uCertify og Transcender. Begge har tidligere tilladt (og gør det måske endnu) at man kunne downloade et gratis demo af deres "prep-test" eller købe den selv - de er blot lidt dyre.

Spørgsmålene i disse test ligger ganske tæt op ad den type spm du får til den rigtige test.
Avatar billede blacks Mester
30. november 2009 - 23:03 #3
mangler svar