Avatar billede swsn Nybegynder
01. december 2004 - 20:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Drenge, skal have nogle gode råd!!

Hey boys
Står og skal til at have en fladskærm, kan via min arbejdsgiver vælge mellem følgende skarme:
Fujitsu Siemens T17
Fujitsu Siemens S19-1
og
HP pavillion F1723
HP Pavillion F1903

ved ikke hvad jeg skal vælge, men hvad synes i??? Hvis jeg skal have en 17" hvilke af de to mærker skal jeg så vælger?? og lige ledes hvis jeg skal have en 19"

Håber i kan hjælpe!!
Avatar billede swsn Nybegynder
01. december 2004 - 20:46 #1
Kan man se tv på dem??
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2004 - 20:47 #2
Jeg har begge HP modeller i drift i mit net og der er rigtige gode skærme, jeg ville ikke betænke mig et øjeblik på at købe HP Pavillion F1903. Fnitsu kender jeg ikke, men deres rygte er godt
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. december 2004 - 20:51 #3
Vil da klart anbefale en 19" hvis du har råd til det.. har selv en 19" almindelig skærm... Den er noget rarer at se på..

Har lige fundet lidt meninger om de forskellige mærker:

Fujitsu Siemens S19-1
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=92753

HP Pavillion F1903
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=65715

Om du kan se tv på dem.. Nej ikke som standart.. Men hvis du køber en tv-tuner til computeren kan du se tv i gennem computeren på din skærm...

Mvh
Jesper
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2004 - 20:53 #4
Hvis du har et TV kort i din maskine kan du se tv på dem
Avatar billede swsn Nybegynder
01. december 2004 - 20:59 #5
er nok mest til 19", men hvad med billed  kvaliteten på dem, er de lige gode??
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. december 2004 - 21:05 #6
Lidt svært at gi et bud på.. de ha hver deres fordele.. Men ud fra hvad jeg kan læse af specifikationerne på edbpriser.dk så ville jeg vælge Fujitsu Siemens S19-1...